Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΧΑΙΡΕΤΩ!!!


Ονομάζομαι Ιάκωβος Τζιωρτζιής και είμαι Βιολόγος-Περιβαλλοντολόγος. Η αγάπη μου για την φύση, οι συχνές επισκέψεις μου σε πανέμορφα φυσικά τοπία της Κύπρου (τις οποίες έχω την τύχη και ευλογία να συνδυάζω με τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις) σε συνδυασμό με την στροφή της Κυπριακής κοινωνίας και ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων,  προς την ¨άγνωστη¨ Κυπριακή φύση, με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου.

Μέσω αυτής της προσπάθειας, ευελπιστώ να μυήσω αρκετούς φίλους στις ομορφιές της Κυπριακής φύσης, να ανοίξω τις πόρτες για να γνωρίσουν και να εξερευνήσουν τον μαγικό κόσμο που μας αποκρύβει ο σύγχρονος τρόπος ζωής και παράλληλα να ξυπνήσω ευαίσθητες πτυχές που θα βοηθήσουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΛΟΙΠΟΝ!

... ριγμένο στο πέλαγο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου